Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je electrolyte ?

Dus om bijv iets te verkoperen of verzilveren vergulden enz,de electrolyte heb ik al,is zo te koop,maar ik kan maar niet ontdekken wat het is?en ik zou het graag zelf maken,met name koperelectrolyte om te sponsen dus geen bad.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zorg dat je zilvernitraat hebt, los dat op in water, en maak in de vloeistof een draad en maak een draad aan het goed schoongemaakt en vetvrij voorwerp, hang dat in de vloeistof en zet er stroom op... Ezelsbruggetje = knap, kathode is negatief en anode is positief... Dus dan weet je hoe je de gelijkstroom moet aansluiten om het zilver te laten neerslaan op je voorwerp... Laat dat een of twee dagen aanstaan en je hebt je voorwerp verzilverd...

Raak het zilvernitraat niet met je handen aan, je krijgt zwarte vlekken die weken blijven, buiten dat het giftig is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij dezen vroeger gewoon koper in de afgewerkte zilverfixeer, komt er een mooi zilverlaagje overheen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding