heb je ooit iets gewonnen met de lotto (e.d.)? zo ja, wat?

ik niet :(

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Paar euro, een nieuw lot
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja ook paar euro of een nieuw lot meer echt niet grootste prijs ooit was geloof ik rond de € 20
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ik ben volgens mij net zo'n pechvogel als jij
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Buiten een keer een (Chinese) fiets nog nooit.

Of je moet doelen op het jaarlijks winnen van een kortstondig goed gevoel wanneer ik bij een van de buurtkinderen steevast een lot koop voor de grote clubloterij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vorige week een tegoedbon voor 4 personen gratis entree in Slagharen. Twee weken geleden brief verstuurd dat ik wil stoppen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, ben net lid geworden. Klein prijsje per trekking (rond de 1 à 2 euro, maar één keer 50 euro met euroloterij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geld van mijn staatslot terug. Nieuw lot van genomen, weer geld terug. Weer nieuw lot genomen, alles weg :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vorig jaar 400 euro gewonnen in de Postcodeloterij. Dit was na 10 jaar meedoen à 19 euro per maand, dus stond ik nog steeds 1880 euro in de min!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb 1 keer meegedaan, vorig jaar met een mega jackpot geloof ik. Inzet 14 euro, opbrengst 28 euro. Netjes, maar toch teleurstellend ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sinds ik niet meer werk vul ik mijn tijd met het maken van puzzeltjes en dergelijke... heb al heel veel gewonnen!