Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kan mijn vertelen wat regressie en reincarnatie therapie inhoud /is ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij regressietherapie wordt je in trance (hypnose) gebracht zodat je ervaringen uit je verleden kunt herbeleven. Dit om die ervaringen beter te kunnen verwerken.
Bij reïncarnatietherapie wordt hetzelfde gedaan, alleen wordt je dan teruggebracht naar een vorig leven, ipv naar het verleden van dit leven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zijn indoctrinatie-pogingen om je te laten denken dat er dingen gebeurd zijn die niet hebben plaatsgevonden.
Oplichting en bedrog. Geef dan je geld uit aan een echte therapeut. Dat werkt ook niet altijd, maar de kans op mislukking is daar in elk geval niet 100%.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ben het eens met het antwoord van Dunja, maar tijdens een regressie kun je óók heel goed in een beleving van een vorig leven komen.

Toegevoegd na 47 seconden:
Sorry " Dounja!" i.p.v. Dunja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat kan natuurlijk helemaal niet, gekkie.
Mensen hebben maar één leven. En dat duurt ook maar verdomd kort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, we zijn geen katten natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zo zeggen, verdiep je er eens in of onderga een sessie, misschien kom je nog eens ergens achter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zo zeggen, nee bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er op tegen als je er toch niet in gelooft, wat heb je te verliezen, leuk toch om mee te maken.
Dan kun je echt vanuit jezelf een antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies Loes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding