Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

leuk idee als trouwbedankje

snoep is zo standaard, originele ideeën zijn erg welkom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb als trouwbedankje aan alle gasten een peper- en zoutstel gegeven, terwijl de band "hartelijk bedankt voor het peper- en zoutstel" van Andre van Duin en Corry van Gorp speelde. Ik heb er erg leuke reacties op gehad. Bij een groothandel (makro bijvoorbeeld) zijn kleine peper- en zoutvaatjes voor weinig geld te koop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Wij hadden zakjes met 'vergeet me niet' zaadjes laten bedrukken met een foto van ons & een text. Op de achterkant een adresveld om ze te versturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een klein 'heksenbezemsteeltje' met een kaartje eraan (we vegen jullie nu buiten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je die bezemsteeltjes ergens gekocht, of zelf gemaakt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die kreeg ik bij een bruiloft..Dus weet ik niet.
Toen wij waren getrouwd gaven wij iedereen een kraslot. Dat hadden wij ingepakt in dat doorzichtige pakpapier met een gekleurd strikje eromheen. De gedachte erachter was dat wij onze gasten net zoveel geluk gunden als zij ons geluk wensden voor ons huwelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had bij de toko een berg gelukspoppetjes gekocht, en die vastgemaakt aan een zelf ontworpen en geprint bedankkaartje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
na afloop van een bruiloft kreeg ik eens een glazen waxinelichtjeshouder met daarin een rood kaarsje in een hartvorm.feestelijk verpakt in folie met een bedank kaartje eraan...

rond deze tijd *valentijnsdag* is er veel te koop op het gebied van romantiek-liefde..kijk eens bij blokker en de digros heeft ook erg leuke hebbedingetjes wat betreft valentijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ooit eens een doosje gekregen met zaadjes erin met klavertje4 .Maar kijk eens op www.bruiloftsbedankjes.nl .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van een nichtje die ging trouwen kregen we een sleutelhanger met hun foto erin.Erg leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is er iets dat 'typisch jullie' is?
dat als mensen dat zien of horen dat ze dan aan jullie moeten denken?
verzin daar iets omheen.
bij ons was (is) het Parijs.
we zijn op donderdag getrouwd en toen simpel koffie met gebak voor iedereen.
vrijdag, zaterdag & zondag zijn we met 27 man een weekend naar Parijs gegaan.
iedereen een eiffeltorensleutelhanger.
op bijna elke verjaardag gaat het er nog over en heel wat hebben de sleutelhanger ook nog in gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn dochter heeft kleine potjes honing uitgedeeld als trouwbedankje ,iedereen vond het erg origineel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De fotograaf vragen of hij tussentijds een foto van die dag van het bruidspaar kan laten afdrukken voor de gasten. Deze krijgen ze dan bij het weggaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons hebben ze allemaal een leuk verpakt zakje losse thee gehad, omdat dat 'typisch ons' was en ook hetgeen is wat ons samengebracht heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding