Programmas terugkijken.

Ik heb GTST gemist en wil het graag terugkijken op mijn iPod. Ik kijk op RTL gemist maar dan kan je het niet kijken omdat je Silverlight moet ondersteunen, kan je dat installeren op je iPod? Of is er misschien een site of app waar ik GTST terug kan kijken zonder iets te hoeven installeren? Op youtube staat de aflevering ook nog niet.

Xx

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Er is helaas geen andere mogelijkheid dan youtube. Voor al die 'terugkijksites' heb je wel iets van Silverlight o.i.d nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je misschien www.rtlgemist.nl bekeken? Ik weet alleen als het ook op een iphone/ipod werkt :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is er een app van!:s

Van uitzending gemist is er wel een die heb ik!:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer www.rtlxl.nl. Ik weet niet zeker of gtst er ook tussen staat, maar het is het proberen waard.