Balans tussen een normaal eetpatroon en veel bewegen. Mn pa ging normaal eten en hardlopen op een coach-mp3tje, hij viel 1kilo per week af. Nu is hij weer een jonge god :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van water drinken kom je juist aan, en je kan beter goed ontbijt, goede lunch, goed avondeten, zodat je niet gaat snoepen tussendoor. en sporten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ipv een zak chips open trekken een appel nemen,, en ipv cola een beker water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sporten en koolhydraten arm eten. Dus ochtend: yoghurt met fruit, middag: 2boterhammen met hartig beleg, soepje en rouwkost, avond: groente en vlees met yoghurt toe. Verder veel water en nogmaals:sporten! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 2,5 kilo afgevallen in 1,5 week nadat ik erachter kwam dat ik lactose intolerant ben. Omdat ik geen melk mag, mag ik bijna niks, geen koekjes, geen kaas en geen boter. Dit zou eventueel dus ook werken als je wilt afvallen maar het is geen pretje ;)