Ik geloof dat alle dieren dus ook de kip zijn geschapen door God, en de rest van de wereld ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof je dat nog steeds?
Anno 2010?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat geloof ik nog steeds ja! Als de tijd en de mensen veranderen wil dat nog niet zeggen dat de Bijbel en God veranderen. Hij blijft altijd dezelfde!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Me too rietje +1 hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bijbel is gemaakt door mensen net zoals de geschiedenisboeken in China, daar zijn de gebeurtenissen op het plein van de hemelse vrede ook nog steeds niet gebeurt,terwijl de rest van de wereld ze wel heeft gezien.
Er bestaat geen opperwezen dat alles maar kan schapen,wel schapen die van alles oppperen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Bijbel is geschreven door mensen die geinspireerd zijn door de Heilige Geest, God zorgt dat Zijn Woord zuiver blijft en staat geen fouten toe in Zijn Woord.

Andere antwoorden (10)

Een kip is op dezelfde wijze ontstaan als een kameel en als een everzwijn en als alle andere dieren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door evolutie uit de T-Rex, die ook al eieren legde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit een amoureus samenzijn tussen haan en hen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Botje voor botje...
En op het eind de veren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit een ei.

Toegevoegd na 20 minuten:
Lang voordat er kippen waren, legden vissen, amfibieën en reptielen al eieren. Moeilijker wordt het met de vraag: wat kwam er eerst, de kip of het kippenei? Maar ook hier kiezen biologen voor het ei. Ergens in de prehistorie moeten 2 vogelachtigen gepaard hebben. Het vrouwtje legde vervolgens een ei dat uitgroeide tot een echte kip. Maar kan een volwassen bijna-kip dan niet spontaan gemuteerd zijn in een echte kip en daarna een ei hebben gelegd? Nee, want bij spontane mutaties verandert de botstructuur niet. En die wordt door taxonomisten gebruikt om de ene soort van de andere te kunnen onderscheiden.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1. Was die er trouwens eerst?
Een kip is net als alle levende wezens geevolueerd uit minder complexe vormen van een kip. Uiteindelijk is een mens ook zo ontstaan, uit een 1 cellig wezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de kip er was hadden de mensen maar een korte tijd van het jaar eieren en ze moesten er flinke toeren voor uithalen (in bomen klimmen e.d.) om ze te bemachtigen.
Toen heeft Apollo die altijd al een zwak voor mensen had en goed kon knutselen een kip geconstrueerd uit wat advocaat en ganzenveren. Hij had de kip zo geprogrammeerd dat zij dagelijks eieren legde in een hok of op de grond en niet bovenin een boom.
Sinds die tijd kunnen we eieren het hele jaar rond in de super kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
God heeft ze gemaakt, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk, Appolo is een God. Zie verder feniks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
onzin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 hoor. Dat geloof ik ook.
Een ei zonder kip kan dus niet.
Dus ontstaan van kip is zó simpel..
Zoals ontstaan van alle dieren, schepping door GOD.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is goed :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 zeker weten. Het is echt ZO simpel :)
door de schepping,tenminste als je daar in geloofd