Waar en hoe kun je het beste je gratis dienst promoten ?

Zo dat mensen je weten te vinden en je kunnen benaderen, het moeten wel mensen uit de buurt/omgeving/woonplaats zijn. Wie heeft er ideeen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.9K

Antwoorden (8)

via een huis aan huis krant. benader hun of ze geen artikel over je werk / dienst kunnen doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou een briefje bij de plaatselijke supermarkten kunnen ophangen.
je zou foldertjes in de buurt kunnen verspreiden
of je kan in een plaatselijke huis aan huis krant adverteren
14 jaar geleden
er zijn vele manieren.
je kan kaartjes achterlaten bij supermarkten, misschien gratis advertenties plaatsen. als je een beetje handig bent met computers dan kan je een filmpje maken en deze op youtube zetten en daarnaast jouw link plaatsen naar bijv een website, blogspot oid (=gratis), je kan een hyve pagina aanmaken.

maar beste reclame is altijd mond op mond reclame.

Toegevoegd na 20 seconden:
je kan ook flyeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
en kaartjes in brievenbussen stoppen met daarin kort en krachtig uitleg van de aangeboden dienst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naast het bovenstaande: www.buurtlink.nl
14 jaar geleden
Zorg voor een goede stunt en benader de media; bedenk wel van te voren; zou dit nieuws kunnen zijn? En zorg ervoor dat je netwerk over jouw begint te praten ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een website maken, of misschien je diensten promoten via hyves of iets dergelijks (misschien ook linkedin)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere supermarkt heeft wel een bord waar je kaartjes kunt invullen met je aanbod.
Ook kun je wijkbladen vragen of ze een stukje willen plaatsen, maar dat moet dan wel een bericht zijn waar je een activiteit aanbiedt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou het het beste in de krant kunnen doen, met een artikel en je foto erbij.
Mensen zijn van nature erg achterdochtig wanneer iets gratis wordt aangeboden, en gaan er meteen van uit dat de dienst of erg gebrekkig is, of dat ze worden opgelicht.
Wanneer je een leuk artikel in je plaatselijke krant zet met jouw gezellige hoofd erbij die eerlijk zweert dat je staat voor wat je aanbiedt, is de drempel al veel lager dan wanneer je een groen papiertje op het prikbord van de Albert Heijn die gratis diensten aanbiedt bent.

De mond op mond reclame komt dan ook vanzelf op gang, en beter omdat mensen de krant nu eenmaal vertrouwen als een medium dat geen oplichters of andere prutsers promoot.