Waar staat het hoogste gebouw in Nederland en hoe hoog is het ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Foutloos gespeld:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bijna, het is het hoogste gebouw van Nederland

Het beste antwoord

De maastoren 165 meter, klik de link voor de lijst

Toegevoegd na 2 minuten:
En als een zendmast ook een gebouw is, dan is het de zendmast in mij achtertuin, met 366 meter...

Sinds gisteren weer de hoogste kerstboom ter wereld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is het gebouw van Nationale Nederlanden in Rotterdam. Hoe hoog het is, moet ik je helaas schuldig blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maastoren in Rotterdam

Toegevoegd na 27 seconden:
165 m
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IJsselstein en grootste kerstboom ter wereld... De tv toren van IJsselstein... Dat is het hoogste gebouw van Nederland...

Toegevoegd na 22 seconden:
Meer dan 320 meter hoog...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dus bouwsel= gebouw?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gebouw is een bouwsel, maar een bouwsel is geen gebouw...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben er wel een bovenop geweest, weet je hoe breed dat het is daarboven? En die tuidraden zijn 1 kilometer lang...
Cryofiel
14 jaar geleden
Zie http://www.xs4all.nl/~nieko/tvtoren.htm : Het betonnen deel is maar 100 m hoog, de top van de mast is maar liefst 375 m boven NAP - maar ik weet niet hoe hoog IJsselstein boven NAP ligt. Dat kun je zelf opzoeken op http://www.ahn.nl/ .
Cryofiel
14 jaar geleden
Volgens mijn bron is de langste tuidraad 405 m lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 kilometer dat zijn de langste, reken maar uit... Er zijn korte en lange... de langste zijn 1000 meter lang... Pythagoras...
AWM
14 jaar geleden
Ik vind je antwoord wel goed.
Alleen moet je even terug naar school wat algebra betreft.
De langste tuidraden zitten op 350 meter hoogte en zijn
405 meter lang. Ze wegen bijna 4 ton, die langste dan.
Maar een kniesoor die daarop let.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een toren van deze constructie gehoort bouwkundig niet tot de categorie gebouwen.
Geen idee of je dit als gebouw mee wil rekenen, dat zal van persoon tot persoon wellicht verschillen.

Maar net wat hoger is de Euromast in Rotterdam met 186 meter. Op ongeveer 100 meter hoogte kan je lekker dineren, of feestje vieren bijvoorbeeld. Of logeren, er zijn twee hotel suites. Of met een ,rondom beglazen, lift lekker verder omhoog tot op 185 meter!.