Hoe maak ik een goeie Speech?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

* wees duidelijk in wat je wilt zeggen/wat je boodschap is, maak er geen heel l*lverhaal om heen wat niets met het onderwerp te maken heeft. * verwerk humor in je speech (geen probleem voor jou denk ik zo) * maak de speech niet te lang, of je moet er echt van overtuigd zijn dat je speech zó boeiend is dat mensen er naar willen blijven luisteren. * oefen je speech vaak, voor de spiegel zodat je op je houding en gezichtsuitdrukkingen kan letten en kan oefenen. En laat m ook aan anderen horen. Doe vervolgens ook wat met de (eventuele) kritiek die je van hen krijgt.

Je schrijft een belabberde speech en je laat hem uitspreken door een briljant spreker en niemand merkt dat die speech belabberd was... Dus de spreker maakt of breekt een speech... Dus maak je niet druk om wat er staat of opgeschreven is, hoe je het brengt maakt het briljant of belabberd...

Met jouw stem gewoon doen alsof je aan de telefoon bent!

Ik heb er pas een gedaan ,hij moet boeiend zijn .Het ligt er natuurlijk aan waar deze over gaat... maar je kunt beginnen met met een vraagstelling bij voorbeeld ...en waar je uiteindelijk met het antwoord mee kunt eindigen .Zodat een ieder benieuwd is naar het antwoord. Zo blijft iedereen goed luisteren. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100