Wat zou er gebeuren als morgen alle computers (en computerfabrieken) ter aarde onherstelbaar beschadigd raken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ach....50 jaar geleden redden we het ook zonder computers,maar idd als de computers allemaal stil zouden vallen,hebben we een enorme chaos,alle treinen rijden via de pc en vliegtuigen,dus..een doffe ellende zou het worden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dan moet ik via mijn Touch op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Drama's. Het leven zou tot stilstand komen en erger. Geen licht, geen water, geen gas, geen werkende ziekenhuizen.
Gelukkig is dat alleen maar een nachtmerrie.
14 jaar geleden
Ha, die MarieAnne;

Dan zouden we GV per briefkaart moeten raadplegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou een chaos uitbreken...
Alles zou door elkaar gaan.
Stel je voor computers van banken.
Alles is zit in die computers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan valt de hele wereld stil. denk maar alleen is aan bij jou in huis als er een grote stroomstoring is. en dan denk maar is dat het over de hele wereld zo is. het is gewoon te veel om op te noemen wat er dan gebeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles valt stil want alle betalingsverkeer valt stil.
En daarna gaan we snel met potlood en papier verder waar we vijftig jaar geleden waren.
Ik heb nog een mechanische schrijfmachine; wie biedt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zouden er heel wat mensen sterven.
Door uitval van ziekenhuizen, hulpdiensten, beveiligingen, communicatie en nog veel meer (uit de lucht donderende vliegtuigen). Kortom er zou chaos uitbreken, mensen slaan aan het plunderen, voorraden voedsel gaan inslaan,en elkaar het licht in de ogen niet gunnen als het om eerste levensbehoeften gaat. (ik ben wel pessimistisch he?)

Overleven staat dan nummer 1.

Uiteindelijk zou de boel stabiliseren, met minder mensen en meer landbouw. We zouden in een rustigere langzamere wereld terecht komen. En boeken worden weer de belangrijkste informatie bron.