lotjes getrokken en je raat het al iemand die je niet mag Wat koop je voor een man die je niet mag ?

niet meer als 10 e.u

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ha, die Pinkeltje;

Gewoon een neutraal aardigheidje. Het Sinterklaasfeest is niet bedoeld om ruzies en dergelijke uit te vechten of uit te lokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (17)

Een handgranaat....

Toegevoegd na 3 minuten:
En anders Gloria Vanderbilt, of voor een man Amando...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon mee doen met het spelletje,je gaat het toch niet voor die anderen verpesten.
volgende keer beter.
en een cadeau bon daar kan iedereen wat mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je 'm een fles vieze drank geven.

Creme de menthe vind ik zelf erg goor ;-)

(likeur met tandpasta smaak)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn best (afhankelijk van de persoon) cadeautjes te kopen die nogal vernietigend kunnen zijn voor iemands ego, maar ik ga je niet wijzer maken. Koop maar liever iets kleurloos zoals wat sokken van de Aldi oid. Je moet met die kerel waarschijnlijk ook nog een tijdje verder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...nogal vernietigend voor het ego??
je maakt me nieuwsgier(er)......zeg eens???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
viagra?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil het niet zeggen, dergelijke dingen lossen nooooit iets op. Punt.
Wees de wijste koop iets waar hij vast blij mee is en laat het je avond niet verpesten. Als je zijn muziekvoorkeur weet kun je misschien op zoek gaan naar een CD. Een boek over zijn interesse (of een kookboek), bierglazen met barschort van zijn favoriete merk. En als het een betweter is, Mens erger je niet...de reisuitvoering is 10 euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp de toevoeging "iemand die je niet mag" niet helemaal.
Het maakt toch niet uit voor het kadootje of je die persoon wel of niet mag ? Je moet een kadootje kopen voor een man en het mag €10,- kosten punt.Dat is al lastig genoeg.
Misschien zijn naam in chocoladeletters ?
Een december kraslot,(en niet verbolgen zijn als hij iets blijkt te winnen).
Als hij rookt;een mooie aansteker.
Een bijzonder biertje.

Laat je niet lijden door het feit dat je hem niet mag.
Veel succes.

Toegevoegd na 8 uur:
lijden = leiden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens

http://www.kadotips-voor-mannen.com/cadeau.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon,iets leuks,sinterklaas is een feest voor kinderen dus zullen er ook wel kinderen bijzijn,ruzie op een sinterklaasavond ,dat kan natuurlijk niet,ik persoonlijk zou er niet eens aan meedoen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop gewoon iets leuks voor dat tientje en probeer er geen statement van te maken, dat is vooral op Sinterklaasavond een beetje kinderachtig.

Bedenk je ook dat op zijn lootje jouw naam wel eens kan staan en hij wel z'n best voor jou blijkt te hebben gedaan.
paulus811
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad +
Gewoon iets kopen wat je zou geven aan een hele aardige man.
Je moet hier boven staan. En je gewoon niet laten kennen. Dat siert de mens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon simpele dingen. Een douche gel of zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zet je even over je weerstand heen, en zoek iemand buiten het gezelschap die de persoon kent en wel mag, en die natuurlijk wel z'n mond kan houden. Vraag die wat de persoon z'n hobby's zijn en wat hij lekker vindt.

Als je een echt aardig cadeau geeft terwijl je hem niet mag dan ben je een waarachtige sint. Daar blijf je je heel lang goed over voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn al een heleboel ideeen geopperd dus even een andere toevoeging.

Door juist wel een leuke surprise (indien nodig) te maken en wel je best te doen op het kado komen jullie misschien wel dichter bij elkaar. Hij zal blij met jou zijn omdat jij je best voor hem gedaan hebt. Daardoor kan hij anders op jou gaan reageren waardoor jij ook beter met hem kan opschieten.

En aangezien jullie samen in deze groep zitten is het voor jullie allebei fijn als je met elkaar door 1 deur kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou gewoon iets kopen wat je denkt dat hij wel leuk vind,
je gaat geen stom cadeu kopen dan verpest je mischien de leuke sinterklaasavond,
jullie vieren nou eenmaal wel samen sinterklaas.
wat je moet kopen hangt ook een beetje van de leeftijd af van die man, mischien een lekker geurtje, of wat poetsspul voor de auto ofzo
14 jaar geleden
Het risico dat je zijn lotje trok was aanwezig. Dat wist je.
Nu het lot bepaald heeft dat jij hem hebt getrokken moet je ook zo fair zijn om er achter te komen wat hij leuk vind en zijn cadeau net zo leuk te maken.
Als je dit niet kunt opbrengen dan verpest je het feestje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het cadeau in een pot met stroop doen en op die manier geven. Vraag aan de ene kant waarom zou je sinterklaas vieren met mensen die je niet mag?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon iets leuks wat je ook zou kopen voor iemand die je wel mag !