Hoe kun je een afbeelding van je telefoon,naar je computer sturen?

En dan bijvoorbeeld als profiel van je msn zetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

daan moet je je telefoon instaleren op je computer of de foto verzenden naar je email adres
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heeft jouw telefoon een aansluiting voor een usb kabel of bluetooth. Daar kan het ook mee. Of misschien kun je met je telefoon email sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ook mogelijk is, is via je se kaart. Als je die hebt natuurlijk. Die kun je in je pc stoppen. En anders in een cartreader. Zo kun je bestanden van je telefoon op je computer zetten en andersom.

Toegevoegd na 30 seconden:
Se = SD