Neem je bij T-mobile je overige belminuten mee naar de volgende maand, of niet???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

ligt aan het abonnement wat je hebt, bij relax wel, maar bij only sim niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb al jaren sim only van T-mobile en die neem ik keurig elke maand mee! -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij een plus. Het is niet zo relevant welk abonnement hjmch al jaren heeft, het gaat om welk abonnement er nu wordt aangeboden en op welke voorwaarden. En dan zie ik bij T-Mobile bij Voordeelsim Sim Only staan: "Belminuten en sms’jes zijn 1 maand geldig." http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/sim-only/voordeelsim alfaklaver heeft dus gewoon gelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus niet Suzy Q
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik citeer letterlijk van de website van T-Mobile over *Voordeelsim* Sim Only. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Misschien had ik dit erbij moeten zetten: je kunt deze voorwaarde lezen onder het kopje Dit moet je weten over Voordeelsim. Jij hebt in de aanvulling op je antwoord iets staan over *Relax* Sim Only. Dat is een ander abonnement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gossie, wat ben jij een .....
ik kopieerde de link, dame
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh.
ja, ik neem al jaren mn belminuten mee met mn sim only t-mobile abo

Toegevoegd na 6 dagen:
zie link voor relax sim only -
Houdbaarheid gratis bel/SMS tegoed: onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt onbeperkt

dus Suzy Q had geen gelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wauw, jij kan het woord 'onbeperkt' vaak herhalen. Jammer alleen dat ik met de link die ik eerder gegeven heb heb aangetoond dat alfaklaver gelijk heeft: het juiste antwoord is 'dat ligt eraan welk abonnement je hebt', want bij Voordeelsim Sim Only is je beltegoed *niet* beperkt houdbaar. -1 wegens irritant doen als blijkt dat je ongelijk hebt in plaats van je fout toe te geven. Dat lijkt me alleen maar eerlijk na je totaal onterechte min bij alfaklaver.