Kan je een internet abbo op je iPod touch hebben? Zo ja, hoeveel kost het en waar kan je het kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel kan wel iemand uit mijn klas heeft dat, eindeloos online ik wil het misschien ook ik weet helaas niet wat het kost
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet dan een iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik dacht dat ook want een vriend van me met een iPod zei dat hij internet wilde erop zon abbo. Maar iemand anders zei dat t niet kon dus ik weet niet. Ik ga gewoon wel naar de dixons een keer vragen ofzo
Nee dat kan niet. De iPod touch heeft namelijk geen simkaart. Er zit wel Wifi op. Op deze manier kan je wel op internet, maar hier sluit je geen abo voor af maar maak je gebruik van een bestaande internet verbinding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, zonder simkaart kun je er sowieso niet opwaarderen.