Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijgen we nog steeds een Gouden Gids/Telefoonboek als alles online te vinden is wat daar in staat?

Er werd net aangebeld en er lag het nieuwe exemplaar voor de deur. Ik zag die man net weglopen dus riep snel dat ik 'm niet hoefde omdat die toch maar in de kast ligt en het zonde is van het boek. Haalde ie zijn schouders op en liep weg.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het gaat me eigenlijk meer dat het ongevraagd voor de deur gelegd wordt. Dat sommige mensen zonder internet er behoefte aan hebben snap ik natuurlijk. Maar dat er een half bos aan verspild is snap ik dus niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
574

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is bijna niet te geloven.. Maar er zijn nog steeds mensen zonder internet;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1... Helemaal niets meer aan toe te voegen...
Omdat er mensen zijn die geen Computer-Internet hebben.
Denk daarbij aan oudere mensen die begrijpen er niks van.
Voor hun is een telefoonboek of gouden gids wat voor ons google is bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
En laatst kwamen schoolkinderen vragen om oude telefoonboeken voor school.Ze kregen voor 1 boek 1 euro en dat ging naar een goed doel...geweldig toch...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding