Kan iets realistische non-fictie zijn?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Overig
1.2K
capthavoc
8 jaar geleden
het lijkt mij een onnodige verdubbeling iets dat realistisch is, is non-fictie

Antwoorden (1)

Ik denk dat je fictie bedoeld, want non-fictie zijn informatieve teksten en beelden met betrekking op de werkelijheid ( en dus zo realistisch als de pest ). Fictie speelt zich hoofdzakelijk af in de fantasie van de schrijver, dit kan je dus zo realistisch schrijven als je zelf wilt.

Conclusie: Ja dat kan :)