Wat voor abstracte voorstelling kun je maken bij het woord Afscheid?

Dit ivm een plaatje voor op een folder.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hele goede voorbeelden maar het moet echt abstract zijn, zonder herkenbare vormen... Best lastig dus...

Toegevoegd na 12 minuten:
Misschien kan ik jullie ideeën wel samenvoegen :)

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik dacht misschien aan 2 palen die uit elkaar 'bewegen'...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

twee strepen de ene de linkerkant op en de ander de rechterkant met de titel: hier scheiden onze wegen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

afhankelijk van de context denk ik? waarvan neem je afscheid?
anders gewoon een zwaaiende hand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die wegloopt met de hand nog achteruit van het afscheid. De ander z'n hand zie je nog voor in beeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De contouren van een suggestieve steen die eenzaam in een rudimentair landschap staat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een abstracte versie van dit plaatje:
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke?!
Cryofiel
14 jaar geleden
;-)
Ik vind het plaatje van je avatar wel mooi passen bij een afscheid.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik zou alleen de overgangen tussen de gekleurde banen alleen iets "softer" maken. Of net zo'n plaatje zoeken waarin dat al zo is.
Plaatje bij antwoord
Antoni
14 jaar geleden
deze?? of iets dergelijks
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat vind je van deze plaatjes?
Zomaar wat ideeen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een helderblauwe lucht met een gekleurde vlieger die hoog wegvliegt. Dit is heel goed abstract te tekenen, aangezien een vlieger tamelijk omlijnde vormen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een officieel afscheid nam van het gezelschap, ... van verhalend tot abstract en met eigen en internationaal repertoire