Wat is een goed merk Schmink?

Ik moet me aankomende weken een aantal keren schminken. van welk merk blijft je huid toch lekker zacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
7.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben je nog allergisch voor bepaalde stoffen? (van een aantal soorten schmink kun je flinke uitslag krijgen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal maar niet bij de Action, mijn beide dochters zitten na gisteren onder de rode uitslag. Staat op de verpakking; bij uitslag gelijk verwijderen, maar ja, hoe zie je dat dan onder zwarte schmink? Of ben ik nou gek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies, dat bedoel ik. Wees zorgvuldig met je keuze.. en weet zeker dat je niet ergens allergisch voor bent. Als je het niet zeker weet, check dan op google de schmink. (Hoe ervaren andere mensen deze schmink! )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nergens allergisch voor..

Het beste antwoord

Ik heb uitstekende ervaring met Grimas...

Het assortiment van Grimas bestaat onder meer uit
watermake-up (gezichtsbeschildering), crème make-up (voor visagie en theater), (.....) en reinigingsproducten.
Alle make-up wordt in eigen beheer vervaardigd onder strikte normen om zo tot een optimaal productresultaat te komen dat veilig is voor de huid en dat precies doet waarvoor het is ontwikkeld (....) Hoewel de Grimas make-up is ontwikkeld voor de professionele markt en de hobby markt, kunnen de producten prima als gewone make-up worden aangebracht. Dit vereist wel iets meer vakkundigheid bij het opbrengen. De gewone cosmeticamarkt maakt het de consument makkelijker door minder kleurstof in haar producten te verwerken. Hoe minder kleurstoffen, hoe transparanter het resultaat en des te minder de kans dat je het fout doet.
Ook met Grimas make-up is het mogelijk een transparant resultaat te verkrijgen, maar dan kan worden volstaan met heel weinig van het product te gebruiken. De resultaten zijn zeer houdbaar en dit is de reden dat het merk graag door visagisten wordt gebruikt. Een prettige bijkomstigheid voor de consument is dat alle kleuren in het assortiment blijven zodat iemand niet misgrijpt als de favoriete kleur oogschaduw of lipstick eenmaal is gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik gebruik altijd echte schmink van de feestwinkel, kleine potjes maar nooit last van mijn huid, zit diep te denken over het merk. Liggen niet hier, denk denk denk, .... kom ik op terug!

Toegevoegd na 6 minuten:
Het merk is Grimas (water make-up). Echt prima spul verkrijgbaar in lichtbruin, donkerbruin en zwart. En natuurlijk voor de Sint wit.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik meestal aquasmink.
Prima spul

Toegevoegd na 1 minuut:
Van Superstar natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen denken aan "Grimas". Een goed merk. Zowel voor bij kinderen (makkelijk er weer af te halen met een washandje)
Maar ook professioneel spul om zelf te gebruiken!:)
(lees wel even mijn reactie bij je vraag.. want ik weet niet of deze niet voor allergische reacties zorgt!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas kan ik geen direct antwoord geven op je vraag, maar kan wel een tip geven: koop geen tellsell spullen (bij voorbaat al stroef en slecht) > vraag in iedere winkel expliciet om eerlijk advies over smeerbaarheid en allergie-info. Stel dat je toch iets koopt wat niet helemaal lekker gebruikt, knijp het in een bakje en gooi er wat water bij. Even goed mengen en het zal waarschijnlijk al een stuk makkelijker gebruiken!
Wat ook belangrijk is voor het onderhoud van je huid is dat je goede afschmink hebt en niet meer schmink gebruikt dan nodig is.

Wanneer je niet allergisch bent voor bepaalde chemische processen kun je ook iedere ochtend aan lichaamsbeweging doen zodat je gaat zweten; primitief en effectief om je huid weer in een natuurlijke conditie te krijgen. Het gebruik van andere huidverzorgende producten en dergelijke kan ik je trouwens sterk afraden! Je krijgt al genoeg te verduren van die andere producten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aqua is prettig maar vooral doe een goede dagcreme eronder van L'oreal bijvoorbeeld beschermd je huid .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij op het kinderdagverblijf gebruiken we schmink van het merk Grimas, huidvriendelijk en makkelijk te verwijderen (met een nat luier/billendoekje op lotionbasis)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sharona30;

Wij hebben daar zelf natuurlijk geen enkele ervaring mee, maar het merk Grimas is in dit jaar weer in heel veel schoenen gevallen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Link
http://www.show-bizcentre.nl/1nl/