Wat is een goed merk Schmink?

Ik moet me aankomende weken een aantal keren schminken. van welk merk blijft je huid toch lekker zacht?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb uitstekende ervaring met Grimas... Het assortiment van Grimas bestaat onder meer uit watermake-up (gezichtsbeschildering), crème make-up (voor visagie en theater), (.....) en reinigingsproducten. Alle make-up wordt in eigen beheer vervaardigd onder strikte normen om zo tot een optimaal productresultaat te komen dat veilig is voor de huid en dat precies doet waarvoor het is ontwikkeld (....) Hoewel de Grimas make-up is ontwikkeld voor de professionele markt en de hobby markt, kunnen de producten prima als gewone make-up worden aangebracht. Dit vereist wel iets meer vakkundigheid bij het opbrengen. De gewone cosmeticamarkt maakt het de consument makkelijker door minder kleurstof in haar producten te verwerken. Hoe minder kleurstoffen, hoe transparanter het resultaat en des te minder de kans dat je het fout doet. Ook met Grimas make-up is het mogelijk een transparant resultaat te verkrijgen, maar dan kan worden volstaan met heel weinig van het product te gebruiken. De resultaten zijn zeer houdbaar en dit is de reden dat het merk graag door visagisten wordt gebruikt. Een prettige bijkomstigheid voor de consument is dat alle kleuren in het assortiment blijven zodat iemand niet misgrijpt als de favoriete kleur oogschaduw of lipstick eenmaal is gevonden.

Bronnen:
www.grimas.nl

Ik gebruik altijd echte schmink van de feestwinkel, kleine potjes maar nooit last van mijn huid, zit diep te denken over het merk. Liggen niet hier, denk denk denk, .... kom ik op terug! Toegevoegd na 6 minuten: Het merk is Grimas (water make-up). Echt prima spul verkrijgbaar in lichtbruin, donkerbruin en zwart. En natuurlijk voor de Sint wit.....

Ik gebruik meestal aquasmink. Prima spul Toegevoegd na 1 minuut: Van Superstar natuurlijk

Je zou kunnen denken aan "Grimas". Een goed merk. Zowel voor bij kinderen (makkelijk er weer af te halen met een washandje) Maar ook professioneel spul om zelf te gebruiken!:) (lees wel even mijn reactie bij je vraag.. want ik weet niet of deze niet voor allergische reacties zorgt!)

Aqua is prettig maar vooral doe een goede dagcreme eronder van L'oreal bijvoorbeeld beschermd je huid .

Bij mij op het kinderdagverblijf gebruiken we schmink van het merk Grimas, huidvriendelijk en makkelijk te verwijderen (met een nat luier/billendoekje op lotionbasis)

Ha, die Sharona30; Wij hebben daar zelf natuurlijk geen enkele ervaring mee, maar het merk Grimas is in dit jaar weer in heel veel schoenen gevallen....

Link http://www.show-bizcentre.nl/1nl/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100