hoeveel bladzijden heeft het dikste boek ter wereld...en welk boek is het

heel nieuwsschierig

Toegevoegd na 7 minuten:
Het gaat om 1 boek en niet een encyclopedie

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
24.1K

Het beste antwoord

't Dikste boek is 'officieel' het boek met de verzamelde werken van Agathie Christie: 4032 pagina's en slechts 322mm. dik (valt me tegen).

Toegevoegd na 8 minuten:
Correctie: niet 'de' verzamelde werken, want 't gaat slechts om een selectie van de verhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
200 delen. 164000 bladzijden. Arabische wetgeving.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sit is een Encyclopedie van Mohomed Aba Baker en Ben Young. En weegt in totaal 420 kg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat zijn dan toch eigenlijk 200 boeken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat klopt, maar dit boek kan je niet in 1 keer lezen laat staan vasthouden. Daarom hebben ze deze apart moeten bundelen.
Maar valt onder 1 boek. Maar goed van je opgemerkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, je zou er maar rechter zijn.
ik denk het guinness boek maar hoeveel pag. weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik thuis. Ik heb alle antwoorden van de nummer 1 uitgeprint. Ik kijk er nooit in, maar gebruik het om dingen op de bovenste plank van mijn keukenkastjes te kunnen pakken.
Plaatje bij antwoord