Wat is een mooie plek om iemand voor het eerst te zoenen?

à la kussen > kan ruimtelijke plek zijn maar ook op het lijf

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
6.9K

Het beste antwoord

De mooiste plek is waar je gevoel het aangeeft. De leukste is gewoon op het zebrapd midden Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (40)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een warme zomeravond,onder het lommerrijke loof ener boom en dan op de mond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een botsautootje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan de zee.
Als de zon juist ondergaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een donkere bios tijdens een romantische film.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lichamelijk is op de mond het beste, en als het goed is maakt het niet uit waar je bent, de wereld om je heen verdwijnt toch.
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
zeker! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mooi gezegd,+
Kimath
13 jaar geleden
Mooi antwoord :D
in je nek..net achter je oor..
bij zonsondergang bij de vijver in het park,onder een boom..

(niet iedereen woont aan zee)

Toegevoegd na 2 minuten:
tijdens de omhelzing geef je de kus in de nek en dan..kijk je elkaar aan en volgt de hartstochtelijke zoen op de mond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in het fietsenhok op school
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan zee, als je net even hebt gewandeld en julle gaan even liggen (om te rusten) of op een speelplaats
op de twee schommels vind ik ook grappig
mond lijkt mij het veiligst voor de eerst keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand voor het eerst zoenen, wordt bepaald door je gevoel van verliefdheid, dat gevoel geeft het juiste moment aan, de plaats is onbelangrijk, de plaats van het lijf is natuurlijk de mond, als dit moment is aangebroken, vergeet je al je voornemens hoe en waar het te doen en ook alle antwoorden van g.v.
Er is dan alleen nog maar het moment, zelfs de rest van de wereld bestaat even niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ergens in de natuur en op de mond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een zonnebloemenveld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de ex van een van jullie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ HAHA lol
Iedereen geeft hier hele rustige plekjes aan.
Maar mij lijkt het juist nog veel mooier om het op de middenstip te doen van een vol stadion met 100.000 man.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar als je een persoonlijk advies vroeg (iets realistisch dus), zou ik één van bovenstaande uitkiezen haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de kerk is mijn favoriet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het bos als het donker is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
aan bv als het s avonds is grachten die je dan een hele overzicht geven van alles daar maar dan met avondlicht en lampjes. echt heel romantisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je eindelijk alleen bent met z`n tweeën en dan maakt het niet uit waar dat is. Echt niet! Elk plekje van je lichaam kan lekker zijn, al zijn het je vingers. Als de geur, de sfeer en het gevoel maar goed is!
13 jaar geleden
op de lippen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder water is pas echt speciaal.......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een kano. Heel voorzichtig anders val je om..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven op een berg bij zonsondergang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het niet echt gaat over WAAR het gebeurd maar met WIE je het doet... Al sta je op de Eiffeltoren, als je het niet doet met iemand die je echt leuk vind, voel je geen vlinders in je buik!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in een speeltuintje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de vrieskou buiten wanneer het sneeuw in de schemering..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder de Tatay Waterfall vlak bij Koh Kong in de jungle van Cambodja. Was niet mijn eerste zoen maar wel een van de mooiste momenten uit mijn leven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het steegje bij de achterdeur in het donker. Onhandig en hopende dat je ouders maar niet wakker zullen worden... Op dat moment lijkt het niet veel voor te stellen, maar je zult het nooit vergeten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boven op het dak, dan kan je je liefde gelijk van de daken schreeuwen. ;-))
13 jaar geleden
Op de Winsumer Beestenmarkt. Dan kunnen de dieren dat ook aanschouwen. En andere mensen vinden dat vast ook leuk op te zien.
13 jaar geleden
corzijlstra
13 jaar geleden
Ik wilde een grappig antwoord geven. Dat is dacht ik niet erg, als je aan de aard van het antwoord duidelijk kunt zien dat het om een grapje gaat. De vraag is ook aanlokkelijk om daar een grappig antwoord op te geven. Een beetje humor hoort erbij. Vrijpartijen in een drukke menigte komen overigens wel voor. Het onderscheid tussen goede en foute antwoorden is dacht ik in dit geval niet scherp.
Het maakt niet uit op welke plek je iemand voor het eerst zoent, of je eigen eerste zoen krijgt. Het gaat erom dat je van diegene houd en dat je je er goed bij voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat het gewoon in je opborrelen als je voelt 'NU" en doe het dan zonder schroom....! het zal altijd de goede plaats zijn gelijk waar en gelijk op welk lichaamsdeel je begint met zoenen.
(al zou ik niet adviseren om uit pure passie meteen je tong tot achterin de keel van je geliefde te steken natuurlijk...hou het wat spannend en subtiel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Efteling... liefst winter Efteling en dan 's avonds... als het donker is en al die lichtjes aan zijn... ;) succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij m'n ex in bed, is mij goed bevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het strand na een broodje met 3 stukke knoflook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het podium in een lege schouwburg.
13 jaar geleden
Elke plek is mooi waar het goed voelt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een neutrale plek anders wordt de bedoeling misschien verkeerd opgevat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een strand bij zonsondergang
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warme zomerdag op een strand waar je alleen/zo goed als alleen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de darkroom, want dan zie je het gezicht tijdens de reactie ook niet.