Hoe krijgen mijn kinderen de Donald Duck nadat zij vanochtend te laat bij de Free Recordshop waren om er 1 gratis te krijgen?

Het lukt mij niet via de sites op het formulier of hun 088 nummer.

Toegevoegd na 55 seconden:
De winkel had geen Donald Ducks meer, vandaar de vraag.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Dan google je, en dan kom je gelijk uit bij de site:

http://donaldduck.ad.nl/DonaldDuck/

en daar hebben ze de werkwijze van de actie uitgelegd.

Toegevoegd na 5 minuten:
En achter de knop "verkooppunten" zie je welke 3 winkels ze hebben, of hadden. Die ga je dan in de hele omgeving allemaal af, net zolang tot je hebt wat je wilt.

En als ze overal op zijn, dan weet je de volgende keer:
als je iets van een gratis-actie hebben wilt, dan moet je aanwezig zijn zodra de winkel open gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal is het bij dergelijke acties zo dat er bij wordt gezet: zolang de voorraad strekt. Als dat niet zo is, of als er maar een voorraadje van 3 donald ducks was dan is dat natuurlijk wel erg zuur voor je kinderen. Misschien eens contact opnemen met de uitgever van de donald duck.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bestel 'm gewoon hier:
http://www.webwinkel.bndestem.nl/boeken/donald-duck-deel-1-p-493/