Hoe kan ik mijn team verrassen?

Aangezien mijn vraag iets te open was, stel ik m opnieuw maar dan wat concreter... Ik wil mijn 8 koppige team van dameskleding verkoopster bedanken tijdens een etentje bij de griek morgenavond. Dit voor hun inzet en enthousiasme. Dan denk ik bijvoorbeeld aan een drankje vooraf gebracht door de ober en dan een speech van mij, of een toetje met een iets wat de kok speciaal heeft gemaakt... Het zijn allemaal dames rond de eind 20 midden 30 waarvan ik manager ben. Ik wil ze gewoon even in het zonnetje zetten. Iemand leuke ideeën?hopelijk is de vraag nu iets gedetailleerder.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt leuk dat je iets wilt doen met je team!

Antwoorden (3)

misschien een toetje met vuurwerksterretjes, en als er nog geld over is in het toetje een doosje verstopt waarin een cadeaubon zit, maar misschien is dat te laat om nog te regelen bij het restaurant.
Hoewel een creatieve kok dat misschien wel een uitdaging vindt in die korte tijd
anneliez
13 jaar geleden
Regel voor alle dames een flesje heerlijke eau de toilette. Denken ze nog heel vaak aan jouw sympathieke gebaar terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook mij lijkt een flesje eau de toilette te schenken aan het eind van het etentje, een erg leuk gebaar. Als ze het gebruiken denken ze altijd weer terug aan een leuke avond en de woorden van waardering die ze gekregen hebben. Vraag bij de parfumerie naar een luchtje dat vrijwel iedereen lekker vindt. Ik vind je een toffe baas dat je zo je best doet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje! Ik heb een luchtje gegeven... Ze vonden het geweldig! :)