Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie heeft een idee voor het volgende?

ik wil dus deze pietjes gaan maken, maar nu zoek ik nog een leuk idee om ze ergens op te zetten, dus niet kaal op een schaal ofzo, maar echt iets leuks.
Iemand een idee?

Toegevoegd na 13 minuten:
Het gaat hier om een verjaardag voor me dochtertje straks.
Ipv taart wilde ik dus voor ong 30 mensen een pietencakeje doen, dus een boot?? pfieuwww dat wordt een mega grote dan.
Tot zo ver heel erg bedankt voor de leuke reacties....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
562

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op nieuwe plantenstokjes en dan met zijn allen in een grote bloempot of vaas.
Het ziet er wel leuk uit, zo'n cake.

Toegevoegd na 18 minuten:
Een lange lat nemen en daar schone nieuwe spijkers door heenslaan, daar prik je de cakejes op en samen met een vriendinnetje de lat vasthouden allebei aan een uiteinde en zo kan iedereen er zelf 1 afhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan ;)"

Andere antwoorden (6)

Maak van karton een stoomboot of een dak van een huis met schoorsteen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een stoomboot!

Toegevoegd na 2 minuten:
of in een schoentje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet met karton een soort straat maken en dan moet je speculaas in de vorm van huisjes op het karton zetten of plakken met eetbaar lijm en dan de pieten en sinterklaas opstellen zoals in een optocht. En misschien nog iets met pepernoten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je kan 30 ballonen opblazen , en dan van die bakjes van karton (bv bij de frietzaak halen) die met touwtjes onder de ballon hangen en daar de cakejes inzetten en de bakjes kan je dochtertje mooi kleuren of met verf haar ideeen opschilderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak dus een ronde tafel en maak daaromheen de kraag. Dan het hoofd op die tafel.
Daarmee wordt de tafel een geheel met de afbeelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een groot dienblad bezetten met de Pietjes en de lege ruimtes opvullen met strooigoed. Staan ze toch niet op een kale schaal.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding