Sleutels kwijt wat nu ?!

Ik doe elke dag mijn kamer opslot zodat mijn zussen er niet in kunnen komen. Samen met me ouders heb ik een afgesproken plek waar de sleutels liggen. Mijn zussen weten hier niks van. het probleem is nu dat ik ze niet meer kan vinden. Want me moeder is als laatste in mijn kamer geweest ze heeft de deur wel opslot gedaan maar ze weet niet meer waar ze de sleutels heeft gelegd !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het wel raar dat je in je eigen huis je deur op slot moet doen. Als je zussen jouw privacy niet respecteren, is het wel tijd voor je ouders om in te grijpen en dit af te dwingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja je weet hoe dat gaat. Dan worden er weer kleren en accesores van elkaar gepakt en dan is iedereen weer boos. Dus heb ik er maar voor gekozen om mijn deur op slot te doen

Antwoorden (2)

Als je van die simpele ijzeren sleutels hebt kan het zijn dat een andere sleutel ook in jouw deur past. De sleutel van de badkamer past bijvoorbeeld ook in de deur van mijn slaapkamer. Even wat uitproberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn in ieder geval buiten je kamer. Alles nazoeken, ook broekzakken of kledingzakken van wat je moeder aanhad die dag. Desnoods met een sterke magneet door het huis. Het zal op een plek liggen waarvan je moeder weet dat je zussen er niet komen. Kijk vooral in haar kamer en in de keuken. Achter en in potjes, in laden.
Anders zit er niks anders op dan het slot uit te breken.

En neem daarna een sleutelhanger met een fluitsignaal. Is makkelijker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fluitsignaal sleutelhanger.. die van mij maakt altijd piepgeluid.. Reageert dus op alle normale huisgeluiden, behalve wanneer ik hem zoek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die sleutelhangers ken ik ook ja. Ze gaan altijd af totad je ze echt nodig hebt. Uiteindelijk maar kapot gemaakt. Maar in dit geval is het niet jandig. Zo kan de zus de sleutel ook makkenlijk vinden(och ja;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
J=h
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt maar me zus heeft de sleutels al gevonden. Maar hoe bedoel je fluitsingaal ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig, je sleutels zijn er weer! Ik had een sleutelhanger en als ik die sleutelbos weer kwijt was floot ik en hoorde ik als reactie ergens een signaal. dus een sleutelhanger die reageerde. heeft kort geduurd toen zweeg hij weer.