Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Je mag 1x in de hemel kijken 1 dag (als de hemel bestaat) zou je het dan doen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
815

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja meteen! Nu graag direct...
Even een blik werpen op mijn zoon....
Jeetje..wat zou me dat goed doen....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-) +

Andere antwoorden (13)

Ja om te kijken of 1 bepaalde persoon echt dood is namelijk..
Ik ben nog regelmatig bang dat het niet zo is namelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoontje opzoeken en vragen of hij het naar zijn zin heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,
absoluut niet. Mensen met BDE (Bijna Dood Ervaringen), dat zijn mensen die de tunnel met het licht hebben gezien, die willen eigenlijk niet meer terug. Dus als je een hele dag zou kunnen kijken ben ik ervan overtuigd dat je niet meer terug wilt en ik ben hier nog lang niet klaar vind ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord..
itsme
14 jaar geleden
Misschien heb je wel voortschrijdend inzicht als je eenmaal daar hebt kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx pretty
Ja dat doe ik. Dat geeft antwoord op heel veel vragen die anders (zelfs hier op GV) niet met zekerheid te beantwoorden zijn.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja dat zou ik wel willen doen.
Kan ik tenminste mijn pa nog iets zeggen. Hij is namelijk volkomen onverwacht overleden zodat we geen afscheid hebben kunnen nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die hemel er zou zijn zou ik er wel eens een keer een kijkje willen nemen...! Lijkt me best interessant en zie ik al die lieve mensen die me lief waren weer terug uit de tijd dat ik ziek was... Ongeveer 20 kinderen tussen de 9 en 16 jaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pinkeltje;

Nee. Stel je voor dat het er echt zo geweldig is dat je niet kunt wachten tot je erheen mag....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor liever niet, als de hemel bestaat denk ik toch niet dat ik er ooit terecht kom! (als ongelovige...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk elke dag in de hemel, en elk moment, wat ik zie is alleen maar hemel. Hemel op aarde, waar anders kan de hemel zijn...
Ze zeggen toch dat de hemel oneindig is en eeuwigdurend... Dat is het ook, vandaar...

Dus ik doe het al en steeds... Geloof me maar niet hoor en straf me maar af met minnen, dan ben ik daar heel blij mee ook... Het is toch zo het is, zo is dat namelijk in de hemel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd
Ja heel graag zelfs. Nog een keertje met mijn mamsie babbelen. Daar zou ik ontzettend lang op kunnen teren;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, om mijn vader gedag te kunnen zeggen, en om aan iedereen te vertellen hoe mooi het daar is. Het aantal ongelovigen zou dan gelijk dalen denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Er is vast wel een reden voor dat we niet weten wat er na de dood is. Als ik dat zou weten zou ik misschien wel de hele wereld in de war kunnen schoppen. Mijn overleden dierbaren zie ik ooit wel een keer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb daar als ‘zondaar’ niets te zoeken. Gee mij maar de hel en het vagevuur. Daar zitten immers de slechte mensen, die de beste moppen kunnen tappen en de smerigste verhalen kunnen vertellen. Wat moet je met al die lieve domme mensen in de hemel.
Het nare is, dat je in de hel al die politici en als die geestelijken (pausen, dominees en bisschoppen) tegenkomt . Dat zijn zondaren pur sang, maar ze kunnen geen leuke verhalen vertellen.

Gelukkig bestaan al die dingen niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding