wat is mamma appelsap?

iemand had het vandaag over grappige mamma appelsap stukjes... ?!?!?!?! wat is dat nou weer

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee baily, gefeliciteerd met het nieuwe leven meid!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan je de volgende link echt aanraden... http://www.youtube.com/watch?v=USzBd9XNWWk&annotation_id=annotation_483854&feature=iv
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bailey....gefeliciteerd, ik hoop dat alles goed is?

Het beste antwoord

Het gaat over verborgen nederlandse teksten in engelse liedjes.

Check de link voor voorbeelden:
http://www.schwaanhuyser.net/blog/35-blog/71-mamma-appelsap-liedjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Liedje van K3 met de vorige samenstelling.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mamma appelsap is wanneer je in een Engelstalig liedje een Nederlands talige tekst denkt te horen. voorbeelden: Lambada: Waar is toch dat zebra hondje voor?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onterecht minnetje ; dat is hier de popuairste uit de reeks. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje Marleen kussie !
ja het is eigenlijk een engelse tekst van een liedje, maar je kent de tekst niet goed en dan kun je tekst ervan maken, althans wat net zo hoort als de Engelse, maar dan Nederlands.
Ik hoor mijn kinderen ook wel eens meezingen met een cd in de auto zingen en dan kennen ze de Engelse tekst niet, maar ze zingen wat ze horen in het Nederlands.
Het is wel heel grappig trouwens.
Kijk op youtube bij mama appelsap
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het hoeft niet per se Engels te zijn. In bijgaande tekst van wikipedia wordt duidelijke informatie verschaft.
En het is niet gebaseerd op een nummer van K3 maar van Michael Jackson.