Waar kun je in deze tijd nog droog (fijn) zand vinden?

Ik wil graag Doredango (Volgens mij schrijf ik het zo goed) proberen, maar heb geen idee waar ik fijn droog zand kan vinden. Iemand ideën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.6K

Antwoorden (6)

Op 't strand.

Toegevoegd na 22 minuten:
Kan je Engels? Lees dan eens: http://www.dorodango.com/create.html

Toegevoegd na 27 minuten:
http://www.dorodango.com/gallery.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stil & verlaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij moet 't juist niet te droog zijn - dan valt de bol zo uitmekaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderste plaatje: óók 'modder'ballen! Al zou je 't niet zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een leuke Japanse 'uitvinding', trouwens :)
Bij je bouwmarkt om de hoek. Metselzand is grof. Zandbakkenzand is fijn.

Als het vochtig is: In een bakje op de verwarming dun uitspreiden en vanavond is het nog droog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zandbak in pretpark.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heet dat scherpzand en kan je dat kopen bij een tuincentrum.