Is het onvermijdelijk dat als groepen groter worden dat ze dan dommer worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja dat is onvermijdelijk, inderdaad... Maar zo is het wel...

Hele scherpe visie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Status quo, vond ik niet dom, en tog grooT
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet provoceren Ricardo... Daar los je niets mee op... Wij hebben ook zo´n mail gehad om te stoppen met dat quoten... We stoppen gewoon, dat geld voor ons ook...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*plop*
De groep op Goeie vraag wordt ook steeds groter maar niet dommer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samen weten ze meer. Maar weten samen minder over 1 onderwerp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als een groep van 15 gasten zitten blowen, drinken en allemaal gekke dingen doen.
En vreten van pado's ja noem maar op. Dat soort sfeer is uitdagend voor nieuw komers. Dus die groep wordt steeds groter tegelijkertijd ook dommer i.v.m verlies van hersen cellen...
Maar je hebt ook een groep die bij elkaar komen en praten over allerlei problemen, en oplossingen zoeken. Het nieuws bijhouden wat er allemaal uitbreek in de wereld. Of ze met sommige dingen rekening moeten houden...
Dit soort groepen kunnen voor een ander héél aantrekkelijk komen.
En komen steeds meer mensen erbij en wordt ook een groter. Maar in dit geval worden ze niet dommer, maar juist slimmer en bezit van veel nuttige infortie..!
Dus hangt van af waarmee ze bezig zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dan worden ze dommer,allemaal een verschillende mening die nergens op slaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt ervan af hoe slim/dom de mensen zijn waarmee je begint. En hoe dom/slim de mensen zijn die je toevoegt.

Als je met een domme groep begint en je voegt alleen slimmere mensen toe wordt de groep toch echt slimmer.