wie kan me helpen onze auto is van binnen nat kan niet vinden waar her vandaan komt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

iemand gaat in de auto zitten en de ander spuit met water op de auto en dan zoeken waar het vandaan komt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat is een goed antwoord, maar vaak is dat toch toch niet zo simpel. Als het lek in de achterbak zit en het water sijpelt onder je vloerbedekking naar binnen, is dat heel lastig te vinden. Ook als het via je verwarming naar binnenkomt.
Maar, een lekkend deurrubber vind je waarschijnlijk zo wel.
Eerst even alles goed droogföhnen, dan papier leggen op de plek waar 't nat wordt, dan door de wasstraat gaan en goed opletten waar 't papier 't eerst nat wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan ook een lekkende airconditioning(slang) zijn. Er zit dan geen gat in je auto, maar het vocht komt vanachter het dashboard vandaan. Misschien kun je iets preciezer zijn in de plaats waar de auto nat is (kofferbak, interieur achter of voor, hemelbekleding...)
paulus811
14 jaar geleden
Water kan in je auto een hele route afleggen langs rubberstrips of een andere rand voor het ergens naar beneden komt. Dat maakt het zoeken soms een hele puzzel. Als je rijdt kan het water ook nog eens omhoog geblazen worden. Uiteindelijk volgt het altijd de natuurwetten.
Je zult soms alle mogelijkheden moeten aflopen om het te vinden. De aanhouder wint. Succes!