Hoe komt het dat een vrouw een heel ander verlangen heeft dan een man?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in welk opzicht bedoel je? relatie?sexualiteit?hobby's ect.? je hebt zoveel soorten verlangens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna met alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sharona,vertel me je verlangens....

Het beste antwoord

Dat heeft te maken met het doel in het leven, dit is anders tussen mannen en vrouwen.
Vanuit de natuur is de man gericht op winst, levensonderhoud, voortplanting, aanzien en macht.
De vrouw is van nature gericht op lijfbehoud, ondersteuning, het meemaken van het wonder van de schepping en liefde.

Toch zie je de laatste tientallen jaren dat er verandering aan het komen is, doordat de rolverdeling tussen mannen en vrouwen naar elkaar toe kruipt.

Ook de communicatie tussen mannen en vrouwen is anders, mannen willen elk probleem meteen aanpakken en vrouwen willen graag alleen "gehoord" worden.
Hierdoor is inmiddels de metro-man ontstaan, een man die zijn vrouwelijke kant niet ontkent, graag gaat winkelen en uren met je kan "kleppen".
Ook zijn er inmiddels vrouwen die alleen probleemoplossend kunnen denken (is vast ook een term voor, ik zal er zo een vraag over stellen).

Uiteindelijk verlangen vrouwen en mannen hetzelfde, namelijk een gelukkig leven met een leuke partner en lieve kinderen. Alleen doen ze dat met andere achtergrond en andere beeldvorming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wederom een mooi antwoord..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
thnx,
ik doe altijd extra mijn best bij jou hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja je hebt zo je lievelingen he.. dat heb ik ook hoor;-)

Andere antwoorden (6)

Ik geloof dat ze allebei toch wel eigenlijk misschien verlangen naar gelukkig zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een man is biologisch gezien een verspreider van zoveel mogelijk zaad en een vrouw een ontvanger van alleen het beste zaad dat ze kan krijgen; dat heeft consequenties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft niets met man of vrouw te maken.

Iedere individu heeft een ander verlangen. Een heel ander verlangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja ik ervaar het anders ,het is fijn als een man en een vrouw in een relatie dezelfde interesses hebben en het zelfde ritme.Dan ga je samen voor het zelfde.Dan heb je gezamenlijke dingen .En kan je " de verlangens"samen voltooien.

Maar naast deze gezamenlijke interesses heb je natuurlijk ook andere behoeftes,uit gaan met een vriendin,hobby's sport.Iets voor jezelf ,ik moet er niet aan denken om mijn bezigheden ook nog eens uit te moeten voeren met mijn man.hiiiMijn man heeft ook zijn eigen dingen gelukkig.
Dus je moet elkaar wel vrij laten ,maar ook weer niet te vrij ,omdat je dan langs elkaar heen kunt gaan leven.

is het zo dat een vrouw een heel ander verlangen heeft dan de man? ik denk dat ieder mens zijn eigen verlangens of behoeftes heeft of je nu man bent of vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vrouw vertegenwoordigt het barende principe, de man vertegenwoordigt het scheppende principe...

Dat is voor ieder anders.. De man moet kunnen initiëren, scheppen en de vrouw moet kunnen baren, zorgen en dat is heel anders van nature...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen en vrouwen zijn zo verschillend als maar enigszins mogelijk is. Ze zijn elkaars tegenpolen. De hele fysiologie, de hele psychologie, elke laag van het vrouwelijk bewustzijn is anders dan dat van een man. maar omdat mannen en vrouwen zo dicht op elkaar leven, zo op elkaars lip, vergeten ze steeds dat ze zo verschillend zijn. Niets is gelijk aan ze, en het is goed dat niets gelijk is, want alleen daarom kunnen ze één cirkel van energie vormen. Ze vullen elkaar aan, ze passen in elkaar omdat ze verschillend zijn.