geluid van pc zacht ?

Geluid komt uit me beeldscherm.

Beelscherm volume: 100
Youtube: 100%

Toegevoegd na 25 minuten:
Hij was eerst altijd heel luid , maar opeens heel zacht.

Toegevoegd na 3 uur:
STEKKER VAN GELUID ZAT ER NIET HELEMAAL IN...

OPGELOST!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
5.3K

Het beste antwoord

Stereo op PC aansluiten, geeft prima resultaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik neem aan dat je je afvraagt hoe je je geluid harder stelt.

- Je software voor afspelen staat te laag
- De hardware [je speaker] staat te laag
- Windows (Het speakertje in je tray) staat te laag
- Je Master instellingen (In systeem beheer - geluid) staat niet vol open

Door die zaken te controleren en eventueel te verhelpen kan je je volume issues wellicht oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen idee of het geluid van je PC zacht is.

Serieus, je vraag is onduidelijk gesteld, maar als ik moet gokken, dan wil je graag weten hoe je het geluid luider kunt maken omdat je het nu te zacht vindt. Correct?

Geluid dat uit speakertjes komt die in je scherm zitten, is altijd zacht. En vaak nog blikkerig ook. Die speakertjes zijn klein en van lage kwaliteit. Meer is daar echt niet uit te halen.

Mijn vriendin heeft ook zo'n scherm gekocht, ze dacht dat ze dan geluid had. Niet dus.

Koop voor € 15 of daaromtrent een paar simpele speakertjes bij een willekeurige PC-winkel. Kijk zelf of je voor kwaliteit gaat of dat "een beetje herrie" wel goed genoeg is. De meest simpele speakertjes nemen weinig ruimte in, en geven vele malen meer geluid dan die rotdingetjes in je scherm.
14 jaar geleden
Je geluidsniveau wordt wellicht beperkt door
de "overall" volume-insteling die je kunt aanpassen
via:

>Start
>Alle Programma's
>Bureau-accessoires
>Entertainment
>Volume-regeling
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dubbel klikken op het speakertje bij de klok en dan het schuifje bij wav omhoog zetten.