Kan een vrouw zwanger zijn wanneer ze droogt vrijt met een man?

Dit is de situatie: Man heeft boxer + jeansbroek aan en vrouw slipje + jeansbroek. Ze vrijen droog met elkaar en houden al deze kledingstukken aan. Als de man een zaadlozing krijgt, kan de vrouw dan zwanger geraken?

Kan het sperma door de boxer en jeansbroek lekken naar de vrouw?

Of is dit onmogelijk en is er 0% kans dat ze zwanger is?

Dit kan klinken als een rare vraag maar het blijft maar door m'n hoofd spoken en elke dag wordt ik ongeruster.

Ik zou een antwoord zeer hard op prijs stellen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
9.9K

Het beste antwoord

ik heb wel eens horen vertellen dat zaadlozingen in de buurt van de vagina een zwangerschap zouden kunnen veroorzaken in 1 miljoenste van de gevallen. Maar door de klederen heen, nee, echt waar, dat kan niet. Als dat het enige is wat er gebeurde, kan je dus absoluut niet zwanger zijn. Of zoals de dokter ooit tegen mijn zus zei " de onbevlekte ontvangenis...dat bestaat alleen in de bijbel hoor" :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Nee dat is niet mogenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zouden wel heel wonderlijke stijfkoppige zaadcellen moeten zijn geweest. Nee hoor, niet mogelijk.
Nee, daar word je niet zwanger van. Je hoeft je geen zorgen te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee absoluut onmogelijk...als dat echt zou kunnen hadden alle vrouwen zoveel kinderen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo dus zo denk jij erover..
er zijn genoeg voorbehoedsmiddelen verkrijgbaar om zwangerschappen te voorkomen..
bv een jeans aantrekken met een slip eronder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je ...
ach ja... minners geven een min, maar zelf geven ze geen antwoord om een min te ontlopen...
De kans dat het gebeurd acht ik zeer klein tot 0%. Spermacellen zwemmen kunnen niet door zoveel lagen kleding heenzwemmen en dan ook nog ongedeerd de weg naar de vagina/baarmoedermond vinden.
Op het moment dat het sperma door de kleding van de man lekt, moet het ook nog door de laagjes bij de vrouw lekken. Daarnaast moet het dan nog de weg zoeken naar de vagina... vrijwel onmogelijk. Het moet allemaal wel helemaal op de juiste plek doorlekken, en dan zorgen dat je schaamlippen voldoende uit elkaar staan zodat ze kunnen doorzwemmen... ze zwemmen in flink wat vocht normaalgesproken, en dat is er niet meer over na een doorlekplek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"ze zwemmen in flink wat vocht normaalgesproken". Dus enig zwangerschapsrisico bij gemengd zwemmen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
natuurlijk niet, de samenstelling van zwemwater is dodelijk voor spermacellen.
nee hoor, daar zou ik niet over in zitten,
als je allebei een spijkerbroek en slip aanhebt is de kans wel zo klein dat er ook maar 1 zaadje doorbreekt.

nee zo word je niet zwanger
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is weer iemand flink aan het minnen
van mij een +je want je hebt gelijk
Je hoeft echt niet ongerust te zijn!
Dat is NIET mogelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe doe je dat(droog vrijen),lijkt me niet ideaal !
We leven in 21ste eeuw,waarom moeilijk doen?
Beter voorkomen dan genezen en voorbehoedsmiddelen gebruiken,betrouwbaarder en aangenamer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan aan het vrijen zijn, zonder intentie tot gemeenschap. Zoenen aaien, weet ik veel wat nog meer. Dan kan het zomaar zijn dat de jongen klaarkomt. En dat is, dus gebeurt. Er is meer dan alleen de daad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja,xcs,zoals je zei is er meer dan alleen de daad zwangerschap is op deze manier inderdaad uitgesloten.
Ze kan wel al zwanger zijn, maar zal hier niet zwanger van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het mannelijk sperma moet diep in de vagina worden ingebracht wat direct een antwoord op jou vraag is. Nee dus, hiervan kan je niet zwanger raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt niet. Huidcontact, zelfs via de vingers of andere lichaamsdelen, kan voldoende zijn - zoals honderden meisjes per jaar tot hun schrik moeten opmerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wordt hier echt niet zwanger van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van het zuivere gegeven is de kans wel heel erg klein ja, maar je wilt niet weten hoe vaak en hoe snel dit soort spelletjes uit de hand loopt - en DAAR zit het gevaar.
Als ik één ding in jarenlang tussen tieners zitten heb geleerd, is het wel dat je NOOIT nooit kunt zeggen als het over seks gaat. De grens ligt bij : kun je van zoenen zwanger worden. Dan is het antwoord nee. En dan nog zul je ze de kost moeten geven die denken dat je naakt boven op elkaar alleen maar kunt liggen zoenen zonder zwanger te worden........
Het enige wat bezwangerd( lees bevlekt) wordt, is des mans onderpantalon en als het eenware spermavloed was, ook zijn jeans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee natuurlijk kan dat niet.Als je voorlichting had gehad hierover dan zou je weten dat dit niet kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik heb nog nooit spermacellen met inbrekersgereedschap gezien. Onmogelijk dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak je absoluut geen zorgen , op die manier als je beschrijft kun je nooit zwanger raken .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is NOOIT geen enkele kans op zwangerschap wanneer er sprake is van seks met zaadlozing, alle voorbehoedsmiddelen en aangehouden kledingstukken ten spijt. Natuurlijk is in genoemde geval de kans wel extreem microscopisch klein, maar ongelukjes -vooral met handen en vingers - zijn zo gebeurd. Wel het hoofd er bij houden dus. En na de zaadlozing niet uren op elkaar blijven liggen of bij elkaar gaan liggen friemelen, want dan verhoog je wel degelijk de kans dat er toch iets misgaat.

Het aantal zwangerschappen per jaar bij mensen die bij hoog en bij laag beweren geen 'echte' sex te hebben gehad (i.e. alle denkbare variaties zonder daadwerkelijke penetratie) is schrikbarend hoog. Wie ECHT geen enkel risico wil lopen zwanger te worden, houdt de benen bij elkaar en het kruis vrij. Maarja, da's natuurlijk veel minder gezellig.

Maar de hele afgelopen 40, 60 jaar seksuele revolutie ten spijt, horen seks en zwangerschap nog steeds onlosmakelijk bij elkaar en kruipt het bloed (en vooral het zaad) nu eenmaal nogal eens waar het niet gaan kan. Wie zich met seks bezig houdt, houdt zich ook met voortplanting bezig, of je wilt of niet, bewust of onbewust, bedoeld of onbedoeld. En hoewel je op de ene manier beduidend makkelijker zwanger raakt dan op de andere, zijn er geen methodes van intiem contact die ELK risico op zwangerschap volledig uitsluiten. Al is het maar omdat mensen nogal makkelijk hun hoofd er bij verliezen.