3920 stuks.
http://www.centraalinternet.nl/weblog/elaine-davidson-3920-piercings

Toegevoegd na 55 seconden:
Ze heet overigens Elaine Davidson.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ze staat als meest gepiercde vrouw in het Guinness book of records. Toen haar record werd opgenomen in mei 2000, had ze 462 piercings, waarvan 192 alleen al in haar gezicht Bij het Edinburgh Festival in 2005 had ze er al 3950 volgens The Guardian. Ze heeft meer piercings in haar genitalia dan in welk ander lichaamsdeel ook - 500 in totaal, binnen en buiten...
Het totale gewicht van haar sieradenwinkel is ongeveer 3 kilogram. Bij de laatste telling had ze 6005 piercings.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is Elaine Davidson. Zij heeft bijna 4000 piercings in haar lichaam, waarvan er 720 in haar gezicht zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn er geen 4720 maar 6005, je hebt nu eenmaal baas boven baas;)
De vrouw met de meeste piercings ter wereld in haar lichaam heeft er nog enkele meer laten plaatsen. Elaine Davidson is nu de "trotse" eigenares van maar liefst 6.005 piercings.