Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe repareer ik een brand gaatje in mijn Tenson winterjas?

Iemand heeft per ongeluk met een sigaret een brandgaatje in mijn winterjas gebrand. Zo'n jack zoals op de foto.

Nu ben ik opzoek naar een iets wat ik erop kan plakken of wat ik er zelf op kan naaien. Want de jas weggooien vind ik zonde.

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je beter naar iets zoeken dat je erin kunt naaien, er aan de binnenkant op kunt doen, als je begrijpt wat ik bedoel.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Daar heb je speciale plakkers voor, net als voor een lekke tent. Een zwerfsportwinkel zoals Bever kan je daaraan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zonde!

Je zou er een fiets-band-plakkertje op kunnen plakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he..jammer zeg..
je kunt het op laten geven aan de verzekering maar je kunt er ook een plaatje van je favo voetbalclub of iets dergelijks opnaaien maar dan moet dat gaatje wel op een plaats zitten dat het plaatje tot zijn recht komt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee joh, dan is'ie niet meer waterdicht.
Bovenstaande antwoord klopt, maar als dat niet lukt bied een goede coupeuse uitkomst. Die haalt elders in de jas een stukje overtollige stof weg, en plakt het achter het gat. Een bijna nietzichtbare oplossing dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding