Is het mogelijk dat Traag gedempte voetstappen, tegen muren kaatsen?

Dus het geluid van de voetstappen, ook al is het gedempt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Het klinkt literair. Het heeft het effect van mist of nacht, iets mysterieus, ongrijpbaars.
Als dit het bedoelde effect is, is het niet meer belangrijk of het echt mogelijk is. Dan gaat het om de sfeer. Het is dichterlijke vrijheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, Het effect moest idd spaning wezen.

Andere antwoorden (2)

Het zal van de situatie afhangen, maar het komt op mij onlogisch over. Het dempen zorgt voor minder weerkaatsing.

Overigens moet het zijn 'trage gedempt voetstappen'. Het trage gaat nl. over de voetstappen en niet over het dempen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je weet dat geluid uit geluidsgolven bestaat die weerkaatsen als ze een obstakel tegenkomen,is het antwoord eigenlijk al gegeven

het haalt hierbij niet uit hoe hard het geluid is
je zal het geluid van gedempte voetstappen echter slechter horen als "gewone" voetstappen