Je ziet je baas een bordeel betreden .Vertel jij het je collega.s of niet ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.1K

Antwoorden (23)

Ik vertel aan mijn collega´s dat ik mijn baas gezien heb, dat is andere koek...

Toegevoegd na 41 seconden:
Ja natuurlijk doe ik dat...

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik wacht namelijk niet af of mijn baas het aan de collega´s zegt dat hij mij gezien heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie zegt dat hijzelf ook het bordeel binnen ging?? Misschien liep hij wel gewoon in de straat en zag daar zijn baas naar binnen gaan..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laatste toevoeging is erg geestig ^.-
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
Nee, ik zie niet in wat voor toegevoegde waarde dit zal hebben behalve het zwart maken van je baas. En dat vind ik erg laag. Hetzelfde geldt ook als je een collega had gezien..jij zal het ook niet leuk vinden als jou collega jou spot bij een bordeel en dit de volgende dag aan iedereen verteld..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja want mijn baas is een vrouw dus.dat wordt lagguh op de werkvloer.........

Toegevoegd na 49 seconden:
wellicht is ze aan het bijbeunen........extra zakcentje kan geen kwaad........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aah maartah .....;-)
Nee,ik ben geen verrader,leven en laten leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut niet vertellen. Bewaar het om hem te kunnen terugpakken als hij je in één of andere situatie misdeeld . Beter nog , voorkom dat hij je misdeeld , door je kennis van zaken...

Toegevoegd na 1 minuut:
misdeelt hoort met een t. Sorry taal-GVers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn weten staat het een ieder vrij zijn/haar vrije tijd te besteden op de manier die hij/zij het liefst doet.
Als hij het nodig heeft om een bordeel in te gaan, dan is het zijn zaak. Waarom zou ik dat rondvertellen? Misschien heb ik zelf ook wel zo mijn geheimen waarvan ik liever niet heb dat mijn collega's ze weten.

Komt nog bij dat ik er niet aan moet denken dat mijn baas er later achter zou komen dat ik diegene ben geweest die dat verhaal heeft rondverteld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben eigen baas, dus dat zou niet handig zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat zal ik niet vertellen. Ten eerste omdat ik vind dat iedereen zijn eigen redenen kan hebben om daar naar binnen te gaan, en ten tweede kan ik me vergissen. Iemand kan sprekend op mijn baas lijken...

Overigens ben ik (en mijn collega's) regelmatig op locaties waar ik prive niks te zoeken heb. Dat zijn zowel gevangenissen als bordelen... Maar dat staat los van mijn bovenstaande antwoord.
14 jaar geleden
Ik werk op een accountantskantoor, dus ga er vanuit dat het voor de business is. Ook bordelen hebben een boekhouding en betalen belasting tegenwoordig.
paulus811
14 jaar geleden
Nee. Mijn collega's hebben er niets mee te maken wat hun leidinggevende in z'n vrije tijd doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou ik dat vertellen, misschien gaan die collega's ook wel naar dat bordeel. Moet ieder voor zichzelf weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat mijn baas mij in mijn vrije tijd laat doen wat ik wil en ik zal dan ook de laatste zijn om te oordelen over zijn bezigheden.... NEE dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou het zeker vertellen, dit zijn de dingen waar je lol om kunt hebben :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het niet vertellen omdat het een privéaangelegenheid is. Ik leg ook geen verantwoording af over mijn vrije tijdsbesteding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach bij een vorige werkgever was het geen nieuws, daar boekte ik zelfs dames voor hem of voor zakenrelaties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Absoluut...misschien dat het even achter hou nog om er op een later moment gebruik van te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee. het gaat mij en iemand anders niks aan wat iemand doet. er wordt toch al te veel geroddeld en met elkaars leven bemoeit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoewel je zegt nee, vertellen ze het toch.! Dit is gewoon reëel.! Men kan zulke dingen volhouden..

Toegevoegd na 2 minuten:
(niet) bewaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, waarom zou ik? Zoiets is zijn eigen zaak. Mijn aandrang om het mijn collega's te vertellen is ongeveer even groot als roddelen over hoe hij met zijn kinderen naar de Efteling gaat.

In dit geval kan ik ervan uitgaan dat hij liever zijn bordeelbezoek niet met collega's wil delen, dus respecteer ik dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Pinkeltje;

Nee hoor. Dat soort kwaadsprekerij wreekt zich vroeg of laat toch altijd een keer. Bovendien heb ik niets met de baas zijn privézaken te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is klein
maar als
dan is de kans heel groot.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dan weet iedereen gelijk dat ik in de buurt van een bordeel was, en dan krijg ik DAAR weer vragen over....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, niet aan mijn collega's.
(Wel aan mijn vrienden, dat zijn gewoon leuke gespreksonderwerpen:)

Maar iedereen zal wel zijn reden hebben om daarheen te gaan. Prostitutie is het oudste beroep ter wereld en het bestaat overal en daar is kennelijk nogal vraag naar. Dus om nou heel hypocriet te doen erover. Niet mijn zaak