Bestaat ded strip billie en bessie turf nog en zo ja waar staat hij in ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag, doet me gelijk denken aan vroeger, voor de gaskachel zitten en lezen. En bedenk me tegelijkertijd dat mijn zoon deze strip helemaal niet kent.

Het beste antwoord

Ja deze strip bestaat nog maar niet meer in tijdschriften de enige manier waar je deze nog kan vinden is op marktplaats, bij mensen die deze weg doen (deze worden nog steeds aangeboden) of bij stripverzamelaars. Ze waren overigens altijd erg leuk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn ontzettend veel stripboeken van gemaakt en...
te koop:
http://www.boekenwebsite.nl/boeken/stripboeken/billie-turf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij kan je deze niet meer bestellen want staat bij dat ze niet meer in de collectie zijn. Als je deze nog wel kan bestellen en ik doe wat fout mail het me even want is eigenlijk een leuk idee om dit als nieuwe strip te geven voor mijn zoon voor 5-12
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt voor een groot deel gelijk. Alleen stripboek nr.19 schijnen ze nog te hebben... 8,95
Begrijp dus niet waarom al die anderen er nog opstaan.