Als er geen domme vragen bestaan, welke vragen stellen domme mensen dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Vragen met een laag niveau

geen domme vragen

Domme mensen stellen geen vragen, die geven domme antwoorden. Zoals iedereen onder mij.

Mensen die geen vraag stellen als ze iets niet begrijpen zijn dom. Daardoor is het zo dat als "Domme mensen" een vraag stellen, ze per definitie niet meer dom zijn.

Je hoeft niet dom te zijn om een domme vraag te stellen

en wat nu als ik je zeg dat er geen domme mensen bestaan? want wanneer ben je dom?

vragen waarvan ze het antwoordt niet weten, domme mensen zijn slechts de mensen die domme antwoorden geven.

wie zijn domme mensen? en wat zijn domme vragen? deze vragen zijn meningsvragen, dat is voor iedereen verschillend.

Zij stellen vragen waarvan het antwoord voor velen al duidelijk lijkt, maar niet voor deze 'domme' personen.

Geen

Domme mensen stellen vragen als: 'Als er geen domme vragen bestaan, welke vragen stellen domme mensen dan?'

Bestaan er uberhaupt domme mensen of zijn er minder sociaal aangepasten ,of te weing inlevingsvermogen of minder leergierig of mensen die geen kans t gekregen hebben in het leven. Die zullen idd mider existentiële vragen stellen en meer zuiver pragmatsiche praktische dingen à la tante kaat.

Domme vragen bestaan. Het is denk ik meestal nog dommer om een vraag niet te stellen (ookal is ie dom). Vandaar die uitdrukking.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100