Als er geen domme vragen bestaan, welke vragen stellen domme mensen dan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
2K

Antwoorden (13)

Vragen met een laag niveau
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
geen domme vragen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Domme mensen stellen geen vragen, die geven domme antwoorden. Zoals iedereen onder mij.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen die geen vraag stellen als ze iets niet begrijpen zijn dom. Daardoor is het zo dat als "Domme mensen" een vraag stellen, ze per definitie niet meer dom zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoeft niet dom te zijn om een domme vraag te stellen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en wat nu als ik je zeg dat er geen domme mensen bestaan?
want wanneer ben je dom?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vragen waarvan ze het antwoordt niet weten, domme mensen zijn slechts de mensen die domme antwoorden geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wie zijn domme mensen?
en wat zijn domme vragen?
deze vragen zijn meningsvragen, dat is voor iedereen verschillend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zij stellen vragen waarvan het antwoord voor velen al duidelijk lijkt, maar niet voor deze 'domme' personen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Domme mensen stellen vragen als: 'Als er geen domme vragen bestaan, welke vragen stellen domme mensen dan?'
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bestaan er uberhaupt domme mensen of zijn er minder sociaal aangepasten ,of te weing inlevingsvermogen of minder leergierig of mensen die geen kans t gekregen hebben in het leven. Die zullen idd mider existentiële vragen stellen en meer zuiver pragmatsiche praktische dingen à la tante kaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Domme vragen bestaan. Het is denk ik meestal nog dommer om een vraag niet te stellen (ookal is ie dom). Vandaar die uitdrukking.