Ik heb zojuist een submariner 16610 LV (Rolex) aangeschaft, maar krijg een gerucht dat er vanaf 2010 een nieuwe model komt, klopt dit?

De oude productiemodel (Rolex submariner 16610 (LV) zal stoppen en er zal een nieuw model in 2010 komen. Wat wil dit zeggen voor de huidige modellen (per heden), zullen deze van waarde zakken of stijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, maar dan heb je ook wat...

Het beste antwoord

hai hai,ik heb deze inderdaad al gezien op een beurs,en ik weet het niet zeker maar normaal gesproken als er een nieuw model komt dan gaan de oude zakken met de prijs,nu heb je het over een Rolex en ik moet zeggen die die vrij safe zijn met de waarde en dus niet of bijna niet zakken aan waarde....oftewel je hoeft je niet druk te maken,enne het huidige model vind ik ook mooier
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb jij even geluk, dan wordt de prijs aan de bovenkant niet beperkt door de nieuwprijs. De liefhebber heeft dan geen keus meer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De prijs zal altijd worden bepaald door liefhebbers zoals jij. Dus of hij zal stijgen (of dalen) wordt bepaald door vraag en aanbod. Waar jij nu last van hebt heet "Cognitieve dissonantie" Bijna alle mensen hebben daar last van. Blijf gewoon denken aan de redenen waarom je het horloge hebt gekocht en laat je niet gek maken door invloeden van buiten af. Veel succes!