Vrouwen zijn anders gebouwd dan mannen, met bredere en flexibelere heupen. Als een man en een vrouw 'neutraal' lopen, met geen enkel ander doel dan van A naar B te komen, zorgen de fysieke verschillen ervoor dat de heupen van de vrouw iets meer wiegen dan die van de man, en zij ook haar voeten iets anders neerzet, meer op één lijn dan natuurlijk is voor de man.

Door dit puur fysieke verschil wordt heupwiegen geassocieerd met vrouwelijkheid. En vanwege die associatie zijn er vrouwen die dat heupwiegen bewust of onbewust versterken, om extra vrouwelijk over te komen.

Verder hebben schoenen ook invloed: hoge hakken zorgen bijvoorbeeld niet alleen voor een andere stand van de voeten, maar van het hele lichaam. En die andere stand van het lichaam zorgt er weer voor dat je vanzelf wat meer heupwiegend gaat lopen.

Tel je al die factoren bij elkaar op, dan kom je vanzelf uit bij vrouwen die wel héél opvallend heupwiegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Die heupen zitten los, en dat showen ze graag, die lenigheid... Staat sexy...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om "sexy" over te komen.

Mannen vinden de heupen/billen van een vrouw vaak erg aantrekkelijk, en door er mee te wiegen tijdens het lopen laten zij het goed uitkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
om mannen gek te maken en te laten zien hier ben ik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, dat denkbeeld;

Dat is een reflex die aangeeft dat die vrouw ontvankelijk is voor bronstige mannetjesdieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat hebben ze zichzelf aangeleerd,dat vinden ze mooi
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is er na de geboorte ingewiegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan het verschil in lichaamsbouw. En het staat ook nog sexie,zeker als ze daarbij hoge hakken dragen!

Toegevoegd na 38 seconden:
Ik bedoel SEXY
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
losse hakken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien van modellen die op de podium lopen.