Kun je nog ergens typelint kopen voor oude typemachines?

Ik heb een oude Remington Band typemachine staan en deze doet het nog goed. Ik zou hem graag weer in gebruik nemen, maar de inkt op het inktlint is helemaal opgedroogd. Is typelint nog ergens te koop?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Je kunt het proberen in een kantoorboekhandel. De kans is groot dat ze die niet op voorraad hebben, maar wellicht voor je kunnen bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Als het een ouderwetse machine is met losse spoeltjes dan past het wel. En je kunt altijd nog het lint op je oude spoeltjes wikkelen.
Zal in de winkel moeilijk worden,er worden er wel wat te koop aangeboden op marktplaats,de typemachine die jij ook hebt,met nog typelint erbij,ik denk dat je het in die richting moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou ook het oude lint kunnen voorzien van inkt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
creatief hoor, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@justastranger,goeie vraag, haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een kwastje? en een potje inkt
typelint uitrollen op wat kranten inkwasten en daarna
weer oprollen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@chx, +1 haha
Misschien kan je hier iets mee: http://www.verzamelhet.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_new&product_id=157&category_id=14&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=59&vmcchk=1&Itemid=59
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
GTB4U levert de meeste soorten inktlinten.
een jaar geleden