Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste manier om veel geld over straat te vervoeren, te voet in het donker?

Ik zelf deed het gewoon in een lege verfemmer, als we veel omzet hadden..( ik werkte toen in een oliebollenkraam) 15 jaar geleden heb ik het nu over..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de beste manier is om het zelfverzekerd te doen.
desnoods in een plastc tas, en neus in de lucht!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, +1. De beste plek om iets te verstoppen is in het volle zicht. Doen alsof je niets te verstoppen hebt.

Andere antwoorden (9)

Met een groep vrienden. Als je met z'n tienen loopt, loop je geen gevaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt...

Ik liep 45 jaar geleden met 110 duizend gulden zo maar over straat om het te storten op de bank... Toen kon dat, nu zou ik daar ook goed over denken eerst...

Ja, te voet op het lichaam geplakt, zou ik doen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Plak de pakketjes vast aan je benen, (zodanig dat het niet te veel opvalt) en doe er een panty of legging over. Daarover een broek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder je trui en daar overheen een dikke slang. Niemand zal bij je in de buurt komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beter dan om een tientje te investeren in een taxi, al is het maar voor 100 meter. Geef je de rest als tip aan de taxichauffeur .

Maar als het toch moet , neem een grote hond mee ( van een kennis , of iemand in de buurt .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in een winkelwagentje, in een tas of liever koffertje wat daar aan vast geklonken zit. Dat dan begraven onder wat troep zoals kleding of zoiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
vermomd als zwerver over straat? :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hahaha leuk antwoord.
Gewoon in je broekzak. Klinkt misschien stom, maar dan ziet niemand dat je ook maar iets bij je draagt. Als men ziet dat jij meerdere keren met een emmer verf naar de bank gaat is het overduidelijk. Als je niks bij je hebt, ga je waarschijnlijk even geld pinnen en pakken ze je als je terug komt. Maarja, dan is het grote geld al lang veilig (als het goed is)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, de DSB had geen kantoren waar je je geld kon storten.
Gewoon doen zoals je altijd doet, en vooral niets anders!
Alles wat afwijkt van je normale gedrag zal absoluut opvallen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon onderin je (rug)tas en lopen alsof je met je vuile was op weg naar de wasserette bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding