hoe kan het dat ik engelse woordjes binnen 5 minuten weet, en voor een duitswoordjes S.O drie kwartier moet leren

Waar ligt dat aan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Engels is een wereldtaal, Waarschijnlijk kreeg je op de basischool Engels, geen Duits. Ook zijn videogames zijn vaak ook Engels, dat zou kunnen dat de Engelse woorden daardoor beter in je hoofd zitten. ik denk dat je daardoor Engels beter onthoud dan Duits.