instrumental van geef mij maar amsterdam of kareoke

Hallo mijn ouders zijn binnenkort 25 jaar getrouwd en nu hebben ze een lied gemaakt op dit nummer geef mijn maar amsterdam van johnny jordaan. kan iemand mijn aan het liedje helpen zonder zang kan hem niet vinden.. en in de winkel alleen nog maar op dvd..:( hoop dat iemand mijn kan helpen alvast heel erg bedankt!

groetjes Nick

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Er is wel een midibestand te downloaden via http://home.planet.nl/~sojaboon/. Klinkt als een accordeon met drum, prima om bij mee te zingen!
Amadea