Bestaat er een boek met een dagelijks boodschap, citaten, gedachte of een wijze spreuk waar je iets mee kunt in je dagelijks leven of voor die dag?

een inspirerend leuke/wijze/opbeurende uitspraak/citaten/gedachten.

Mag e.v.t. ook een kalender/agenda zijn. Of iets heel anders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn wel 100den van dat soort boeken! Check een boekwinkel.

Antwoorden (3)

'Eenvoud in Overvloed' is een goed boek met voor elke dag tips en goede raad. Volgt ook het jaar en is een soort van sproeiend reis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geluk uit een doosje is ook erg leuk. Ik zal even een foto zoeken. Dat zijn allemaal kleine rolletjes papier met een spreuk erop die je met een klein tangetje uit het doosje haalt.

Toegevoegd na 2 minuten:
een doosje vol geluk heet het, sorry!

Toegevoegd na 6 minuten:
Inzichtkaarten, het zelfde idee alleen die zou je op een schaal in de kamer kunnen leggen en elke ochtend eentje pakken, zo doen we het met die kaartjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk!
http://www.dagelijksegedachte.net/default.asp?id=1

Voor vandaag was het:

Als je mensen beoordeelt,
heb je geen tijd om van ze te houden...
Auteur: Moeder Teresa