Hoe koop je telefoonnummers op?

Ik wil graag telefoonnummers van mensen kopen, zodat ik mijn producten en diensten kan promoten. Hoe kom ik aan die gegevens?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is misschien een ouderwets antwoord, maar wellicht zou je telefoonboeken kunnen proberen, daar staan nog steeds de meeste personen in. En als je de gouden gids bekijkt, dan kan je bij telemarketing wellicht een meer gericht antwoord vinden. Per telefoon uiteraard.

Het is zonde om daar geld voor uit te geven als je weet dat telefoonnummers uit 10 cijfers bestaan. Begin met je colportage op 0000000001. Niet thuis? Dan de volgende. Wel even http://www.bel-me-niet.nl checken.

telefoongids.nl, google maps etc...je gebied en doelgroep selecteren, beginnen bij de A, een lijst met leads maken in excel (handig) en bellen maar.

Bij de kamer van koophandel en verder alle ‘addressenleveranciers’ Je kunt dan specificeren wat voor soort telefoonnummers je wilt hennen en laten filteren op mensen die niet gebeld willen worden volgens het register. Aan d andere kant zou jij, ongeacht wat je aanbiedt , op mijn zwarte lijst komen te staan. Luisteren naar de argumenten van een wildvreemde is het stomste wat je kunt doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100