Wereldrecords zullen steeds zeldzamer worden. Uiteindelijk zal het onmogelijk zijn een wereldrecord te breken. De lat komt zo hoog te liggen dat het niet meer kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

nee zolang het verbeterd wordt niet en dat kun je van te voren niet zeggen dus kort gezegd nee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoezo staat het record nu dan op 5 meter en 99 centimeter?
zoja dan heb je helemaal gelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oke maar voor 10 jaar terug dachten ze ook dit record wordt nooit meer evenaard en nu worden er geregeld records verbroken dus je kunt het niet weten
Ja, zodra deze verbroken wordt. (en officieel erkend is)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DAt zeiden ze van het record poolstokspringen en hardlopen ook al jaren, neeeee dat verbreken ze noooit, en toch gebeurt het elke keer weer.
Kijk het is ook koffiedik kijken of een record ooit nog verbroken KAN worden, en dit ligt ook in de evolutie van de mens. Ook ligt het aan de kans dat iemand die erg goed is ergens in daadwerkelijk ook een record WIL proberen te breken. Velen weten dat ze ergens goed in zijn maar willen het nieteens proberen, al is het alleen al vanwege de enorme publiciteit die men niet wil.
Er zijn vele redenen te bedenken, maar helemaal zeker weten we dat helaas niet.
Tot nu toe houden records geen stand, maar of dat ooit wel gaat gebeuren... Ik hoop het niet ;-)
ligt er aan welk record. Er zijn nieuwe technieken die er voor zorgen dat records steeds kunnen blijven verbeteren.
Andere records zullen niet steeds verbeterd kunnen blijven, gewoonweg omdat de ultieme menselijke inspanning ze niet meer kan weerstaan of de natuur nooit meer een bepaald tijdperk ingaat.

Kijk maar eens in het book of records, daar staan honderden records waarvan je je kunt afvragen of ze nog verbroken kunnen worden. Ik denk veel wel en sommige niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle records kunnen gebroken worden behalve absolute records.

Een absoluut record is een record van bijvoorbeeld 100% score.

Maar snelste tijden voor hardlopen etc kunnen verbeterd blijven worden, alhoewel de verbetering steeds langzamer zal gaan. Er is een grens aan wat spierkracht en botten kunnen, maar dat is gerelateerd aan de huidige kennis van spieren en botten. Als er bijvoorbeeld door verdere ontwikkeling van voedingsstoffen de mens anders groeit, zal dat weer veranderen.
14 jaar geleden
itsme
14 jaar geleden
Je kunt niet de 100 meter in 0 seconden lopen, dat ben ik met je eens. Maar er komen andere tijdwaarnemingen, tot in tienduizendsten of honderdduizendsten van seconden. En dan gaat de verbetering steeds langzamer. Maar er is evolutie op dit gebied, en dat zal heel erg lang blijven doorgaan.
Het guinnessbook of world records sluit wereld records wanneer deze gevaarlijk zijn voor mensen om te proberen te verbeteren. Als iemand zich expres 20 keer neer laat schieten wordt het record niet erkend door het guinness book of world records.

Dit betekend niet dat het wereld record op zich geeindigd is alleen dat de erkenning daarvan niet meer gebeurd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja op het einde van de wereld, zal daar ook een eind aan komen...

Anders draait hij ook als maar door..!