Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de gevolgen ( negatief en / of positief ) van het `computergebruik` in jouw gezin , relatie , vriendenkring ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
532

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn internet en computergebruik beperkt zich tot de voordeur. Mijn sociale en zakelijke leven heeft er tot op de dag van vandaag nog niet onder te lijden gehad...

Maar aangezien ik bewust vrijgezel(lig) ben heb ik thuis ook alleen maar met mijn hond te maken. En zelfs die hoeft hier niet onder te lijden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kost me een hele hoop tijd... meer niet... En ik ben er wel een tikje verslaafd aan, volgens mijn gezinsleden, maar ik bestrijdt dat ten zeerste...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel van mijn vrienden zitten in het buitenland, dus de gevolgen zijn zeer positief. We houden contact met elkaar, zien elkaars fotos en houden elkaar op de hoogte van projecten die ontwikkeld worden waar we allemaal aan mee kunnen werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding