Wat zijn de gevolgen ( negatief en / of positief ) van het `computergebruik` in jouw gezin , relatie , vriendenkring ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Mijn internet en computergebruik beperkt zich tot de voordeur. Mijn sociale en zakelijke leven heeft er tot op de dag van vandaag nog niet onder te lijden gehad...

Maar aangezien ik bewust vrijgezel(lig) ben heb ik thuis ook alleen maar met mijn hond te maken. En zelfs die hoeft hier niet onder te lijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kost me een hele hoop tijd... meer niet... En ik ben er wel een tikje verslaafd aan, volgens mijn gezinsleden, maar ik bestrijdt dat ten zeerste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel van mijn vrienden zitten in het buitenland, dus de gevolgen zijn zeer positief. We houden contact met elkaar, zien elkaars fotos en houden elkaar op de hoogte van projecten die ontwikkeld worden waar we allemaal aan mee kunnen werken.