Hoe laat is "1pm EDT tot 4pm EDT" en "8pm EDT tot 12am EDT" in onze Nederlandse tijd?

Ik heb al geGoogled maar ik weet niet zeker of ik op het juiste antwoord ben gekomen. Ook kwam ik iets tegen over dat er zowel een Australische als New Yorkse EDT is, ik denk dat dit gaat over de New Yorkse.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.4K

Het beste antwoord

7 tot 10 uur 's avonds en 2 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends. Je telt overal 6 uur bij op: 4 uur voor EDT tot Greenwich Central Time en 2 uur voor Nederland + zomertijd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Greenwich Mean Time (GMT), niet GCT.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel erg bedankt. :)

Andere antwoorden (2)

Hier kun je het zo omzetten:

http://www.timeanddate.com/worldclock/converter.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
EDT staat voor eastern daylight-saving time, en om dit naar nederlandse tijd om te zetten, trek je er 6 uur vanaf. Gelukkig gaan ze gelijktijdig met ons van zomer- naar wintertijd om, dus 't blijft altijd 6 uur tijdsverschil - 6 uur vroeger in het oosten van noord-amerika dan in nederland.
Verder is am ante meridium - van 00.00 uur tot 12.00 uur, pm is het van 12.00 tot 24.00 uur.